Opskrivning

Få muligheden for aktivt at vælge mellem Allerød Privatskole og en anden skole, når du ønsker det

Opskrivning

Ved opskrivning af dit barn til Allerød Privatskoles venteliste sikres du muligheden for aktivt at vælge mellem Allerød Privatskole og en anden skole, når du ønsker det.

Forpligtigelse

Der er ingen forpligtigelser i forbindelse med opskrivningen for hverken opskriver eller skole. Der stilles ingen pladsgaranti fra skolen, ligesom opskrivning ikke forpligter til at vælge privatskolen frem for en anden skole.

Gebyr

Ved opskrivning betales et gebyr på 400,- kr. pr. barn. Gebyret refunderes ikke.

Opskrivningsformular

Opskrivningsformularen som Word dokument udfyldes elektronisk og sendes til opskrivning@alleroedprivatskole.dk.

Eventuelle spørgsmål rettes til info@alleroedprivatskole.dk. Indplacering på ventelisten sker efter betaling af gebyret på 400,- kr. pr. barn til konto: Jyske Bank – Reg. nr. 5063 Konto nr. 1245409. Husk at skrive fødselsdato og barnets navn på indbetalingen. Der skal udfyldes og indsendes en formular for hvert barn.